Det var Jens Ludvig Sørli fra Skjeberg i Østfold som gikk av med seieren da Norges Bygdeungdomslag, Felleskjøpet og McDonald’s Norge kåret «årets unge bonde» under den offisielle åpningen av Dyrsku’n i dag.

Les mer: Nationen (for abonnenter) eller Bondebladet (åpen for alle)

Norsk Fjørfelag gratulerer!