Etter tap på over ein halv milliard kroner går Rema-eigde Norsk Kylling igjen med overskot. Leiinga vil betre innteninga og vurderer nye Nortura-bønder.
Les mer: Nationen (for abonnenter)
Etter tap på over ein halv milliard kroner går Rema-eigde Norsk Kylling igjen med overskot. Leiinga vil betre innteninga og vurderer nye Nortura-bønder.
Les mer: Nationen (for abonnenter)